tiistai 22. elokuuta 2017

Kymmenen näyteikkunaa

Tehtävänä oli ottaa kuva kymmenestä näyteikkunasta jotka miellyttivät omaa silmää ja kertoa miksi juuri ne olivat mieluisia.

1.Carlings (kauppakeskus Hansa)
Pidän siitä miten vaatteita ja värejä on yhdistelty. Carlingsin logo on myös hieno ja näyttävä valaistuksen ansiosta.


2.Marimekko (kauppakeskus Hansa)
Marimekon näyteikkunassa oli kaunis esillepano ja harmooninen värimaailma. Tykkään siitä miten eri kuoseja on yhdistetty ja esillepano näyttää silti hallitulta ja siistiltä.


3.Granit (kauppakeskus Hansa)
Pidän siitä että näyteikkunassa näkyy paljon eri materiaaleja ja eri harmaan sävyjä on yhdistelty hyvin. Vihreät kasvit tuovat esillepanoon hyvin ilmettä ja eloa.


4.Click (kauppakeskus Hansa)
Pidin siitä että kenkä ja laukku on aseteltu pienille hyllyille ja ovat niinsanotusti ilmassa. Näyteikkunassa tulee myös hyvin esille tämän hetken trendit.


5. H&M (kauppakeskus Hansa)
Tässäkin näyteikkunassa näkyy hyvin tämän hetken trendit ja punaista väriä on käytetty hienosti ja hallitusti ja se tuo kivaa pirteää ilmettä.

6.Finnmari (kauppakeskus Hansa)
Värimaailma ja syksyinen teema olivat mielestäni kivoja. Vaikka tavaraa on aika paljon on se silti hallitun ja harkitun näköinen.

7.Vallila (kauppakeskus Hansa)
Näyteikkuna on pirteä ja pidän siitä kuinka jaffapulloja on aseteltu mukaan. Tausta on kivan yksinkertainen jotta katse kiinnittyy etualalle ja jaffateema erottuu.

8.Partioaitta (kauppakeskus Hansa)
Näyteikkuna on pirteä ja kesäinen. Fjällräven reppuje vvärit sopivat hyvin yhteen ja pidän siitä että taustassa on käytetty samoja värejä ja kokonaisuus on hallittu ja kaunis.

9.Lindex (kauppakeskus Hansa)
Lastenvaatteet ovat tyylikkäästi aseteltu ja pidän värimaailmasta. Tykkään siitä että takkeja ja asusteita on laitettu roikkumaan kehikosta ja se tuo näyteikkunaan hyvää ilmettä.

10.Vero Moda (kauppakeskus Hansa)
Tässä värimaailma on hyvin hallittu ja harmooninen ja syksyn trendit tulevat tässäkin esille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiakaspalvelun lisätehtävä

Itsearviointi omasta asiakaspalveluosaamisesta Olen hyvä luomaan asiakkaalle turvallisen, iloisen ja miellyttävän asiointikokemukse, ...